Întrebări frecvente

ÎNTREBĂRI GENERALE

✅Cum adică am 7 zile în care pot primi banii înapoi?

Pentru că suntem atât de convinși de beneficiile YUMP, îți oferim posibilitatea să ne ceri și să primești banii înapoi în termen de 7 zile de la data achiziției primului tău abonament (indiferent că este de 1 lună, 3 luni sau 6 luni).

În plus, prețul primului abonament achiziționat este redus cu 20 Lei, astfel încât să includă 7 zile GRATUITE. În acest fel ai, practic, 7 zile gratuite în care să încerci YUMP. Dacă după 7 zile nu te-am convins, îți dăm banii înapoi!

CUM FAC EXACT SĂ CER BANII ÎNAPOI?
E simplu! Ne scrii un mail pe adresa contact@yump.ro (în termen de maxim 7 zile de la data achiziției tale) în care ne soliciți banii înapoi și incluzi următoarele informații în clar: numele, prenumele, adresa de email asociată contului tău www.yump.ro, numărul și seria facturii primite de la S.C. YUMP FITNESS S.R.L., precum și un extras de cont, care să conțină confirmarea codului tău IBAN (fără nicio altă informație legată de solduri și tranzacții bancare) și care să valideze astfel că ești deținătorul de drept al acelui cont bancar. Îndeplinirea acestor condiții este obligatorie pentru restituirea banilor.

IMPORTANT!
Posibilitatea de a cere banii înapoi, precum și reducerea cu 7 zile gratuite este valabilă DOAR la prima achiziție pe www.yump.ro, nu și la reînnoirea de abonamente. Pentru mai multe detalii, vezi Politica de returnare.

⚙️Cum funcționează YUMP?

YUMP este prima platformă de LIVE FITNESS dedicată femeilor din România.

Cum adică LIVE FITNESS? Adică poți urma cursuri de FITNESS și YOGA realizate de traineri profesioniști prin LIVE STREAMING direct pe televizorul, laptopul, telefonul sau tableta ta. Este ca și cum ai avea un antrenor personal, doar că nu mai pierzi timp cu traficul, aglomerația și sala de fitness, ci te poți antrena direct de la tine din sufragerie. Iar dacă ratezi un LIVE STREAMING, ai întotdeauna la dispoziție înregistrarea.

Cum adică dedicată femeilor din România? Toate planurile noastre de workout și nutriție sunt gândite exclusiv pentru a răspunde nevoilor specifice femeilor. Ceea ce te ajută să ai rezultate mult mai bune decât dacă ai apela la planuri generaliste. Cercetările din domeniu arată că obiectivele de fitness ale bărbaților diferă substanțial față de cele ale femeilor. În timp ce bărbații se axează pe forță și masă musculară, femeile se concentrează pe slăbit și tonifiere. Iar personalizarea experienței YUMP nu se oprește aici! Programele noastre țin cont de faptul că nevoile de mișcare și alimentație ale unei tinere mămici sunt diferite de cele ale unei viitoare mirese – chiar dacă ambele au același obiectiv: arderea kilogramelor în plus.

Pentru a putea încerca toate beneficiile YUMP, îți oferim 7 zile în care poți cere și primi banii înapoi!

AM NEVOIE DE ECHIPAMENT SPECIAL?
Nu! Peste 75% din antrenamentele noastre pot fi executate doar cu o saltea de yoga. Restul de 25% necesită articole de uz casnic: un scaun, un set de gantere (care poate fi înlocuit cu sticle de apă) sau o bandă de rezistență (care poate fi înlocuită cu un prosop uzual).

CE ÎNSEAMNĂ CĂ YUMP ÎMI PERSONALIZEAZĂ EXPERIENȚA?
Din prima ta zi de YUMP îți construiești un profil doar al tău, în care ne spui ce obiective, nevoi și preferințe ai. În funcție de răspunsurile tale, îți alocăm programul de fitness și nutriție cel mai potrivit. Programele noastre țin cont de faptul că nevoile de mișcare și alimentație ale unei tinere mămici sunt diferite de cele ale unei viitoare mirese – chiar dacă ambele au același obiectiv: arderea kilogramelor în plus.

De exemplu, dacă ești proaspătă mămică, ai mai puțin de 7 luni de la sarcină, și vrei să slăbești, îți alocăm acele cursuri care să nu te solicite fizic atât de intens (dat fiind că ai născut recent), care să te ajute să îți corectezi postura și să scapi de durerile de spate venite odată cu sarcina, iar planul tău alimentar va ține cont de faptul că alăptezi și că nu ai voie să începi diete radicale, care te pot afecta negativ și pe tine și pe copilul tău.

Iar dacă nu ești încă mămică sau a trecut peste un an de la sarcina ta și vrei să slăbești, să fii sigură că nu te vom menaja! Îți vom aloca exact acele cursuri care să te scoată din comfort zone și să te facă să transpiri pentru fiecare pizza sau cheesburger cu care te-ai răsfățat. Cât despre planul de nutriție… crede-ne că vei uita de junk food! Vom avea grijă să mănânci nu doar sănătos, dar și delicios!

🎥Cum arată o rețetă video?

De îndată ce ți-ai creat un cont YUMP vei avea acces la zeci de rețete video cu mâncare sănătoasă și delicioasă, preparate atent de Daiana, nutriționista noastră profesionistă!

🥑Cum arată un plan nutrițional?

De îndată ce ți-ai creat un cont YUMP primești un plan nutrițional zilnic adaptat opțiunilor alese de tine în momentul creării profilului.

📺Cum fac să văd antrenamentele YUMP pe TV?

Multe dintre clientele YUMP preferă să urmărească cursurile direct pe laptop, pentru că ecranul este suficient de mare pentru a putea vedea mișcările cu atenție. Dar un televizor îți poate oferi o perspectivă mai bună!

1) Cum îți conectezi laptopul / desktopul la televizor?
IMPORTANT! Te rugăm ține cont de faptul că aceste sfaturi sunt orientative, nu pot acoperi toate situațiile posibile și nici toate tipurile de televizoare și laptopuri/desktopuri existente. De asemenea, este necesar ca atât laptopul/desktopul tău cât și televizorul să aibă port HDMI (vezi mai jos):

Tot ce trebuie să faci este să conectezi laptopul/desktopul cu televizorul printr-un cablu HDMI (vezi mai jos):

După ce le-ai conectat, selectezi din meniul televizorului opțiunea de a folosi ca sursă pentru imagine portul HDMI (de regulă, accesul la acest meniu se face apăsând butonul ”Source” sau ”Input” de pe telecomanda televizorului).

2) Cum îți conectezi telefonul la Smart TV?
a) Cel mai simplu este dacă ai Smart TV Samsung – în acest caz poți face casting cu YUMP folosind doar aplicația SmartView (urmezi pașii explicați de aplicație).
b) Orice marcă de Smart TV + un aparat Google Chrome Cast + aplicația Google Home + telefon cu sistem Android.

💳Ce metode de plată acceptați?

(1) Plata online securizată prin CARD de credit / debit (se acceptă plata cu orice card din sfera VISA – Mastercard și subsidiarele acestora – Visa Electron, Maestro, Cirrus, indiferent de țara de origine și moneda cardului emis). La plata cu cardul ai acces instant la abonament.

(2) Plata prin TRANSFER BANCAR direct în contul YUMP (aici e simplu mai ales dacă folosești o aplicație de mobile banking). În momentul în care plasezi comanda primești un mail automat cu toate datele necesare plății prin transfer bancar (IBAN, nume beneficiar, ce introduci la detalii plată etc.). Ai acces la abonament de îndată ce avem confirmarea că ne-au intrat banii în cont (1-2 zile lucrătoare). Ca să ai acces mai repede, ne poți trimite pe mail o poză cu dovada plății și îți activăm abonamentul. Apoi, când avem și confirmarea intrării banilor în cont, finalizăm comanda și îți emitem factura.

🏷 Cum folosesc un cod promoțional?

De fiecare dată când achiziționezi un abonament YUMP (fie că ești clientă nouă, fie că vrei să îți reînnoiești abonamentul) vei găsi în pagina coșului de cumpărături, sub produsele selectate, o secțiune specială în care poți introduce codul tău.

După ce l-ai introdus, apasă butonul ”Aplică cuponul” pentru ca sistemul să valideze codul. Dacă ai un cod valid, vei vedea că prețul pentru achiziția ta se va modifica în funcție de reducerea aplicată.

NU UITA! Codul trebuie introdus întotdeauna înainte să apeși butonul pentru finalizarea cumpărăturilor, niciodată după! Altfel reducerea nu se aplică.

🛡️Bine, bine, plătesc cu cardul. Dar pot să am încredere în voi?

Normal că da, doar ne vedem LIVE zi de zi! Însă nici nu se pune așa problema, pentru că noi NU avem acces niciodată la datele cardului tău! Când apeși butonul de achiziție ești redirecționată către Netopia MobilPay, cel mai mare procesator de plăţi electronice din România, autorizat pentru a gestiona aceste date. Abia acolo îți introduci detaliile cardului, pe care noi nu le vom vedea niciodată. Dacă vrei să afli mai multe despre MobilPay, vizitează siteul MobilPay.

🔒Eu vă dau adresa de mail, dar voi ce faceți cu ea? Mă spam-uiți?

Categoric NU! La fel ca și tine, suntem sătui de spam și mailuri inutile! Dacă primești un mail de la noi, să fii sigură că e vorba fie de o reducere YUMP, fie de o informație importantă pentru tine! Și ai opțiunea să nu primești nici măcar aceste mailuri… dar ar fi păcat să pierzi oportunități!

Așa că stai liniștită, avem mare grijă ca datele tale personale să fie în siguranță! Pentru mai multe detalii, vezi Politica de confidențialitate!

🎁Cum adică mă motivați cu premii?

Exact cum scrie! Noi la YUMP punem un mare accent pe motivație. Știm că este drive-ul principal pentru orice schimbare pozitivă care necesită efort. Așa că am creat un sistem unic, prin care transformăm fiecare calorie arsă de tine cu YUMP în CHEATCOINS, moneda noastră oficială.

Cu CHEATCOINS îți vei putea cumpăra premii cu care să-ți răsplătești eforturile: reduceri de abonamente, echipamente de fitness și multe alte surprize. Cu cât arzi mai multe calorii, cu cât aduni mai multe CHEATCOINS și te poți bucura de premii mai valoroase! Vezi? Te motivăm!

DESPRE CONTUL TĂU

🔄Cum îmi schimb planul de antrenamente ales?

Scrie-ne pe contact@yump.ro și găsim împreună cel mai potrivit plan pentru tine!😉

🔑Cum îmi schimb/recuperez parola?

Intră AICI și urmează pașii indicați!

PROBLEME ȘI SOLUȚII

🔇Ce fac dacă îmi pornește Live-ul pe MUTE?

❔De ce nu primesc mailul cu resetarea parolei?

Este posibil ca adresa de mail pe care ai introdus-o pentru crearea contului să fie greșită. Scrie-ne un mail pe adresa contact@yump.ro cu numele tău complet și adresa ta de mail, în așa fel încât să putem verifica exact care e problema.

▶️De ce îmi sacadează video-ul LIVE?

De regulă, acest lucru se întâmplă în momentul în care ai o conexiune mai slabă la Internet, chiar și temporară. Ce poți face?

  1. Dacă e o problemă temporară, te sfătuim să dai click pe pictograma în formă de rotiță dințată din partea din dreapta-jos a player-ului video. Modifică setarea de la “AUTO” la o rezoluție mai mică. Calitatea imaginii va scădea, însă LIVE-ul va merge mai cursiv.
  2. Dacă problema persistă, unii utilizatori au raportat faptul că au rezolvat această problemă prin restartarea calculatorului, care generează golirea memoriei cache a browserului tău.
  3. Dacă niciuna dintre soluțiile de mai sus nu funcționează, te rugăm să contactezi furnizorul tău de Internet pentru detalii suplimentare.

AFLĂ CUM FUNCȚIONEAZĂ YUMP!