Întrebări frecvente
CUM FUNCȚIONEAZĂ ?
1. Cumperi unul dintre programele disponibile: BASIC, PRO sau VIP.
2. După achiziție vei fi redirecționată pentru descărcarea aplicației și configurarea parolei. Dacă nu ai făcut configurarea imediat după achiziție fii liniștită, vei primi pe email pașii necesari pentru a putea continua oricând procesul.
3. La prima logare în aplicație răspunde la întrebările pe baza cărora îți vom configura profilul.
4. În maxim 24 de ore îți vom aloca profilul care ți se potrivește și poți începe antrenamentele. Între timp, te invităm să te familiarizezi cu aplicația și să descoperi funcționalitățile ei.
CARE ESTE DIFERENȚA DINTRE ABONAMENTE ?
În funcție de abonamentul ales vei avea acces la diverse beneficii și funcționalități în aplicația YUMP.
Pachetul Basic îți va da acces la funcțiile de bază ale aplicației și 3 antrenamente pe săptămână în comparație cu abonamentul VIP care cuprinde funcționalități avansate, acces la sute de antrenamente și o mesagerie directă cu Dani sau Daiana.
CUI SE ADRESEAZĂ PROGRAMELE YUMP?
Programele YUMP se adresează în special femeilor educate care doresc să slăbească, să se tonifieze sau pur și simplu să adopte un stil de viață mai sănătos pentru un plus de energie și tinerețe.
Aplicația YUMP este MAI MULT DECÂT O APLICAȚIE DE FITNESS! 💜 Este mai degrabă o componentă de LIFESTYLE cu resurse de fitness, nutriție, provocări, habit
coaching, educație și mindset.
DE CE DISPOZITIV AM NEVOIE PENTRU A ACCESA RESURSELE?
Aplicația YUMP Fitness se poate accesa de pe orice smartphone cu sistem de operare IOS sau Android.
De asemenea, vei putea avea acces la serviciile YUMP și de pe orice calculator, laptop sau tabletă.
CUM RĂMÂN MOTIVATĂ SĂ MĂ ȚIN DE CURSURI?
Pe scurt, clasele YUMP creează dependență. Nu o spunem noi, o spun clientele noastre!
💜De ce?
1. CLASE ÎN TIMP REAL – Clasele publicate pe baza orarului nostru te disciplinează să urmezi un program riguros de antrenamente. În plus, ai tot timpul câte ceva nou la fiecare clasă. Nu te lăsăm să te plictisești!
2. TE ALERTĂM când ai clase sau când lipsești prea mult timp de la antrenamente prin sistemul nostru unic de notificări.
3. TE RECOMPENSĂM CU MEDALII VIRTUALE – La fiecare prag trecut sau la depășirea diverselor praguri, vei fi notificată și premiată.
4. SPRIJIN DE LA ANTRENORI – Poți contacta oricând antrenorii pentru ajutor, sfaturi și indicații! Nu te lăsăm de capul tău 😄
5. MONITORIZAREA EVOLUȚIEI – Vezi tot timpul câte calorii arzi și cât mai ai până la atingerea obiectivului tău de fitness.
CUM PLĂTESC?
Plata se face lunar (cu recurență) automat și în siguranță direct de pe cardul tău.
Poți opri oricând plata abonamentului înainte de următoarea reînnoire, deoarece
abonamentele YUMP NU au o perioadă contractuală.
După anularea plății vei mai putea accesa aplicația până la expirarea perioadei de
valabilitate rămase.
De ce îmi sacadează video-ul LIVE?
De regulă, acest lucru se întâmplă în momentul în care ai o conexiune mai slabă la Internet, chiar și temporară. Ce poți face?
- Dacă e o problemă temporară, te sfătuim să dai click pe pictograma în formă de rotiță dințată din partea din dreapta-jos a player-ului video. Modifică setarea de la “AUTO” la o rezoluție mai mică. Calitatea imaginii va scădea, însă LIVE-ul va merge mai cursiv.
- Dacă problema persistă, unii utilizatori au raportat faptul că au rezolvat această problemă prin restartarea calculatorului, care generează golirea memoriei cache a browserului tău.
- Dacă niciuna dintre soluțiile de mai sus nu funcționează, te rugăm să contactezi furnizorul tău de Internet pentru detalii suplimentare.
CE METODĂ DE PLATĂ AVEȚI?
Singura modalitate de plată acceptată este cu cardul. Tot procesul plății se face în siguranță prin intermediul procesatorului de plăți internațional STRIPE.
CUM FAC UPGRADE?
Dacă ai optat pentru un program de bază poți oricând să faci un upgrade accesând acest link: https://www.trainerize.me/profile/yump/ . Alegeți extraserviciile de care ai nevoie și treci la următorul nivel.
CUM RENUNȚ LA ABONAMENT?
Ai posibilitatea de a renunța în orice moment la abonament, fără obligații. Pentru anularea următoarei plăți intră în aplicație în ecranul principal, apasă pe cele 3 butoane din colțul dreapta și accesezi secțiunea “Purchases”.
Din această secțiune poți renunța la oricare din serviciile la care ești abonată. Următoarea plată nu va fi debitată de pe cardul tău, iar tu vei avea în continuare acces la servicii până la expirarea ultimei perioade plătite.
ESTE PENTRU ÎNCEPĂTORI SAU PENTRU AVANSAȚI ?
Avem programe atât pentru începători cât și pentru avansați. După instalarea aplicației vei fi ghidată să răspunzi la un set de întrebări, iar pe baza răspunsurilor îți vom aloca un plan de antrenament potrivit pentru tine.
CE FUNCȚIONALITĂȚI ARE APLICAȚIA?
Pe lângă antrenamentele săptămânale vei avea acces la funcționalități multiple precum:
✓ Planuri nutriționale
✓ Provocări
✓ Monitorizarea evoluției
✓ Conectarea la SMARTWATCH
✓ Mesagerie internă
✓ Habit coaching
✓ Acces la rețete video
✓ Diverse tipuri de clase de fitness cu sute de antrenamente.
✓ Sistem de recompense
CUM ACCESEZ ANTRENAMENTELE?
Antrenamentele le vei putea accesa direct din aplicația mobilă și le vei găsi în calendarul săptămânal sau în secțiunea de antrenamente apăsând în aplicație pe pictograma cu greutate (kettlebell).
POT URMĂRI ANTRENAMENTELE PE SMART TV?
DA, antrenamentele se pot vedea direct pe Smart TV prin intermediul aplicației mobile.
AM NEVOIE DE ECHIPAMENT SPECIAL PENTRU ANTRENAMENTE
NU ai nevoie de echipament special. Majoritatea antrenamentelor sunt cu propria greutate sau cu accesorii simple precum saltea, greutăți și benzi elastice. În loc de greutăți poți folosi sticle cu apă.
CE FORMAT AU ANTRENAMENTELE?
Antrenamentele sunt în format video cu indicații verbale clare din partea antrenorului și conțin inclusiv fundal muzical pentru a crea o atmosferă plină de energie. Vei parcurge antrenamentele în același timp cu antrenorul pentru a rămâne motivată până la final.
CUM ACCESEZ PLANURILE NUTRIȚIONALE?
Vei primi un plan nutrițional de 7 zile o dată la două săptămâni prin intermediul aplicației.
POT SĂ CER BANII ÎNAPOI DACĂ M-AM RĂZGÂNDIT?
Conform legislației în vigoare comerciantul nu este obligat să returneze banii în cazul conținutului digital online, dacă ai început deja descărcarea sau vizionarea online și dacă ai acceptat faptul că îți pierzi dreptul de a te retrage din contractul de achiziție odată începută descărcarea sau vizualizarea.
Totuși îți oferim posibilitatea de a primi rambursarea integrală a ultimei plăți dacă
solicitarea de rambursare se face în maxim 48 de ore de la achiziție.
CUM FAC SOLICITAREA DE RAMBURSARE?
Dacă te răzgândești în termen de maxim 48 de ore și dorești rambursarea integrală a ultimei plăți, este necesar să faci o solicitare scrisă în acest sens pe adresa de email contact@yump.ro. În solicitare te rugăm să ne specifici numele și adresa de email pe care ai folosit-o la crearea contului.
POT SĂ ÎNGHEȚ ABONAMENTUL?
Nu ai posibilitatea de a îngheța abonamentul pe o anumită perioadă, însă ai posibilitatea să renunți la abonament și să îl reiei în orice moment dorești.